Кошик:↓↑ Товарів (0) на суму 0.00 грн.
Найменування Rількість Цiна Зображення Короткий опис товару X
Итоговая сумма:   0.00 грн.
Повернутися в магазин     В корзину     Оформити замовлення

Трактор ДТЗ 5244НP (Код: )

Трактор ДТЗ 5244НP
zoom Збільшити зображення
Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP Трактор ДТЗ 5244НP
Курс USD: 40.50 грн.

Ціну та наявність уточнюйте за тел.(066) 028 08 78

Ціна: 0.00 грн.
Кількість: 
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 6,8
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (3х3)+(3х3)
Муфта зчеплення 1-дискова, лепесткова
Кабіна -
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3300х1470х2050
Експлуатаційна маса, кг 1474
ДВИГУН
Модель двигуна ДД390
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, с безпосереднім упорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, cм3 1909
Турбонадув -
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2350
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤ 238
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 24 (245)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск Блокування стартеру педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, замкненого типу з примусовою церкуляціею
Розширювальний бочок системи охолодження +
Об’єм паливного баку, л 32
Паливний фільтр грубого очищення з датчиком наявності води
Паливний фільтр тонкого очищення +
Повітряний фільтр Контактно - масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрична спіраль накалювання
Система змащення комбінована, насосом и розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення +
Тип масла в картері Моторне мастило: ДТЗ TURBOSYNT DIESEL SAE 10W-40 API CF-4/SG
Об’єм мастила в картері, л 5,1
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Основна коробка передач 3 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 3 діапазони
Окрема реверсивна коробка вперед – нейтраль - назад
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 3,1-42,7
Теоретична швидкість руху назад, км/год 3,0-41,6
Гальма на задніх колесах, барабанні, х механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту важелем
Передній міст ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами
Рульове курування гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний, з захисними кожухами
Рукоятка швидкого руління +
Розмір передніх шин 6.00-16
Розмір задніх шин 9.5-24
Колісна база, мм 1610
Колія передніх коліс, мм 1170, 1370
Колія задніх коліс, мм 1200, 1320, 1400
Кліренс, мм 350
Агротехнічний просвіт, мм 400
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,0
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) 4х18 / –
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 12,0 / 3,2
Тип мастила в ГОРУ И-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 414
Управління гідропідйомником трьохпозиційний гідророзподільник
Розміщення мастила гідропідйомника Окремо в корпусі гідро підйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) з швидко роз’ємними муфтами, керування від основного гідро розподільника
Передня навісна система -
Буксирувальний пристрій з’ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній поздовжній 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми И-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
Додаткове обладнання -
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія -
Додаткове обладнання кабіни -
Додаткові підніжки з обох боків
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється по жорсткості, відстані до керма та за кутом нахилу спинки, з підлокітниками
Панель приладів комбінована електронна, зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси під капотом, поруч з АКБ
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні вказівники поворотів
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація Металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, місце для кріплення номерних знаків, газові упори капоту

ДТЗ 5244НР - нова модель, яка володіє всіма якостями ДТЗ 5244НРХ, але оснащена колесами стандартної ширини.

Трактор оснащений двигуном більшого об’єму, у порівнянні з 24 сильними тракторами інших торгових марок (1,9 л. Замість 1,53 л.), Що дає помітну перевагу в крутному моменті на низьких оборотах перед іншими моделями аналогічної потужності.

Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дозволяє вибрати оптимальний режим роботи і швидко змінювати напрямок руху.

Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімне буксирне пристрій, гідравлічне рульове керування - всі вузли трактора розроблені і виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.

Конструктивні особливості робочого місця: унікальна простора компоновка, ергономічне розташування органів управління, невелике зусилля на керуючих органах, - забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.

Конструктивні особливості:

• Двигун зі збільшеним об'ємом і великим моторесурсом.
• Коробка перемикання передач 9+9 з окремим реверсом.
• Посилена малошумна трансмісія.
• Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком.
• Зручне розташування систем управління.
• Просторе місце оператора.
• Центральний перемикач світла.
• Посилений гідронавісний механізм із безступінчатим регулюванням тяг і розкосів.
• Швидкознімний буксирувальний пристрій з обмеженням переміщення.
• Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
• Збільшений паливний бак.
• Високий кліренс.
• Регульована передня і задня колії.
• Посилені поворотні шарніри переднього моста.
• Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
• Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
• Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
• Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.
• Заборник повітряного фільтра піднятий із зони інтенсивного запилення і оснащений циклоном.
• Акумуляторна батарея збільшеної місткості.
• Електрогенератор підвищеної потужності.
• Вимикач маси.

Комплектація:

• Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками.
• Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи)
• Гумовий килимок на підлозі місця водія.
• Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях.
• Фігурні антифрикційні рукоятки на важелях управління.
• Рифлені підніжки з обох сторін.
• Великі поручні на задніх крилах.
• Збільшені дзеркала заднього виду.
• Електрична розетка для причепа.
• Гідравлічні виходи з швидкороз'ємними муфтами.
• Широкі задні крила посиленої конструкції.
• Задня додаткова фара.
• Передні навісні вантажі.
• Передні крила з бризговиками.
• Таблички для номерних знаків
• Додатковий роз'єм 12 В на панелі приладів.

Рецензія

Увага: xapaктepиcтики тoвapa, кoмплeкт пocтaвки та зовнішній вигляд мoжуть бути змінені виробником бeз попереднього повідомлення. Будeм вдячні Вaм зa інфopмaцію про нeтoчність в oпиcaнні тoвapа.