Причіп моделі АМС-500 «Старконь» у своєму класі є найбільш поширеним типом колісного транспортного засобу індивідуального користування, має значний попит, завдяки вдалому конструкторському рішенню, надійності та простоти в експлуатації, невибагливого обслуговування і універсальності. Причіп АМС-500 «Старконь» отримав російське схвалення і поставляється на територію Росії
Дишель: А - подібний, закріплений на передній стороні рами причепа. На ньому знаходяться вузол зчеплення , який закріплюється за фаркоп автомобіля, страхувальні троси, складна підставка .
Підвіска: ресора Волга, амортизатор ВАЗ- 2101 (задній)
Маточина: сталева високої якості ВАЗ- 2101 - 07, під колесо автомобіля « Жигулі».
Зчіпний пристрій: "Steelpress produkction" ZSK - 750 або "AL- KO "АК 7V а.
Задній борт відкривається, що полегшує навантаження і розвантаження.
Причіп можна використовувати практично з будь-яким автомобілем, якщо його ( причепа) дозволена максимальна маса не перевищує масу спорядженого автомобіля, що належить до категорії "В". Що стосується причіпного вузла - фаркопа, то технічно його можна поставити на будь-який автомобіль.
Причепи відноситься до категорії Про 0₁ згідно з ДСТУ UN / ECE R 13-09:2002 і призначений для перевезення вантажів по дорогах , на яких допускається експлуатація легкових автомобілів. Відповідає ТУ У 34.2-30456416-001:2009 . Причепи можуть експлуатуватись з основним тяговим автомобілем категорії M ₁ згідно з ДСТУ UN / ECE R 13-09:2002 , обладнаним тягово- зчіпним пристосуванням ( ТЗП ) згідно з ОСТ 37.001.096 , до складу якого входить кульовий палець згідно з ГОСТ 28248 і штепсельна розетка згідно з ГОСТ 9200 для приєднання причепа і підключення його електроустаткування. Технічні характеристики автомобілів повинні допускати буксирування причепа з повною масою. Причепи виготовлені в кліматичному виконанні УХЛ категорії розміщення 1 ГОСТ 15150 і розраховані на експлуатацію при температурі зовнішнього середовища від -40 ° С до +40 ° С.
Технічні характеристики |
Назва параметра та розміру |
Одиниця виміру |
Норма для моделі |
1.Максимальна швидкість руху причепа |
км/ч |
80 |
2. Маса спорядженого причепа |
кг |
180±15 |
3. Маса неспорядженого причепа (без тенту, дуг) |
кг |
170±10 |
4. Маса вантажу, не більше |
кг |
320 |
5. Маса причепа повна, не більше допустимої |
кг |
500 |
6. Максимальна повна маса причепа, яка доводиться: - на вісь - на замковий пристрій |
кг |
460 - 475 25 - 40 |
7. Навантажувальна висота |
мм |
570±40 |
8. Кліренс, не менше |
мм |
170 |
9. Колія коліс |
мм |
1450±25 |
10. Кількість осей / коліс |
шт. |
1/2 |
11. База причепа |
мм |
1980±80 |
12. Габаритні розміри причепа: - довжина - ширина - висота (c дугами і тентом) |
мм |
2960±10 1655±10 |
970±10 (1225±10) |
13. Відстань від опорної поверхні до центру сферичної поверхні замкового пристрою у причепа повної маси: - не меньше - не більше |
мм |
430 510 |
14. Шини згідно з ГОСТ 4754. Розмір шин. |
|
165/70R13; 175/70R13; 185/65R13; 175/70R14; 185/60R15; 205/60R16. |
15. Тиск у шинах |
МПа |
0,20±0,01 |
16. Номінальна напруга живлення електрообладнання причепа |
В |
12
|
Ціна на сайті наведена для базової комплектації причепа!
(без коліс, тента та дуг)