Кошик:↓↑ Товарів (0) на суму 0.00 грн.
Найменування Rількість Цiна Зображення Короткий опис товару X
Итоговая сумма:   0.00 грн.
Повернутися в магазин     В корзину     Оформити замовлення

Трактор ДТЗ 5504К (Код: )

New
Трактор ДТЗ 5504К
zoom Збільшити зображення
Трактор ДТЗ 5504К Трактор ДТЗ 5504К Трактор ДТЗ 5504К Трактор ДТЗ 5504К
Виробник: ДТЗ
Курс USD: 40.50 грн.

Ціну та наявність уточнюйте за тел.(066) 028 08 78

Ціна: 0.00 грн.
Кількість: 
Марка двигуна А498ВТ
Потужність двигуна, к.с. (кВт) 50 (36,78)
Колісна формула 4х4
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім уприскуванням, турбонаддувом
Число і розташування циліндрів 4, вертикальне
Система запуску двигуна електростартер
Система охолодження рідинна, закрита,
з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Привід вентилятора системи охолодження  клиноремінна передача
Об'єм двигуна, см3 3166,44
Діаметр циліндра / хід поршня, мм 98 / 105
Номінальна витрата палива двигуна,
г/кВт*год
 243
Номінальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв 2400
Номінальне тягове зусилля, кН 12
Тип масла в двигуні мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів
Номінальна витрата масла в двигуні,
г/кВт*год
1,6
Коробка передач (КП) 4х(2+1)х2 4 передачі на важелі швидкостей х (2 діапазону вперед + 1 назад) х 2 режиму (дільник)
Тип масла в КПП і задньому мосту Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 
(трансмісійне)
Тип масла в задньому мосту Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 
(трансмісійне)
Блокування заднього диференціала +
Муфта зчеплення суха, 2-дискова,
постійно замкнутого типу
Головна передача пряма
Гальма на задніх колесах,
дискові
Вал відбору потужності (ВОМ) задній, шліцевий (6 шліців)
Тип насосу гідравлічної системи шестерний насос
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 1000
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 650
Мінімальний кліренс, мм 320
Колісна база, мм 2050
Колія коліс, мм передніх 1400 ширина шини 200 мм
задніх 1400 ширина шини 350 мм
Розмір шин передніх 8,30-20
задніх 14,90-24
Мінімальний радіус
повороту, м
без гальм 4,3
з гальмами 3,8
Швидкість руху, км/год вперед 2,65-34,78
назад 2,50-18,00
Об'єм паливного бака, л 52,0
Об'єм картера двигуна, л 7,0
Об'єм картера КПП і заднього мосту, л 27,0
Об'єм картера переднього мосту, л 7,0
Об'єм системи охолодження двигуна, л 14,0
Кількість гідравлічних виходів 4
Роз'єм під причіп (розетка) +
Компресор -
Гідропідсилювач керма +
Лічильник мотогодин +
Сидіння з амортизатором  +
Задні вантажі, кг 2х45
Передні вантажі, кг 4х20
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм  3800х1800х2500
Споряджена вага, кг 2540

Опис:

 

Трактор ДТЗ 5504К конструктивно схожий на ДТЗ 804, трохи нижче за розмірами, але має більш простору і широку кабіну, ніж у JM 804.

Особливості трансмісії полягають у наявності дільника (Lu-He), роздавальної коробки (Lu-He-R), основної КПП 1-2-3-4. Тобто, у трактора 16 передач вперед і 8 назад.

На трактор ДТЗ 5504К встановлена більш простора кабіна з оглядовістю 360 градусів.

Дуже великий, майже 90 градусів кут відкриття дверей кабіни для зручності посадки в трактор.

Паливний бак знаходиться під кабіною, виготовлений із полімерного матеріалу об'ємом 52 л, заливна горловина бака великого діаметру і зручно розташована.

На тракторі встановлено додатковий двосекційний розподільник з 4 гідровиходами.

Потужний навісний механізм з безступінчатим регулюванням висоти з демпфером (зручний під час оранки - не гне стійки плуга).

Гідросистема навісного механізму обладнана масляним фільтром.

Повітропровід двигуна оснащений датчиком засміченості повітряного фільтра з індикатором на панелі приладів у вигляді контрольної лампочки.

Кабіна оснащена світлодіодним опалювачем, електровентилятором, освітлювальним плафоном, стереомагнітолою, на лобовому склі шторка, на стелі кабіни - відкидний люк.

Панель приладів електронна, перемикачі розташовані зверху панелі приладів. Під панеллю ліворуч розміщений важіль фіксації нахилу керма, праворуч-важіль фіксації педалей гальма.

Педалі керування трактором виготовлені з перфорованого металу, що виключає можливість зісковзування ніг.

 Конструктивні особливості: 

  • Коробка передач з реверсом 4 х (2+1) х 2, 4 передачі на важелі швидкостей х (2 діапазону вперед + 1 назад) х 2 режиму (дільник). 
  • Дводискове зчеплення.
  • Гідропідсилювач рульового управління з окремим бачком і гідравлічним насосом.
  • Високий кліренс.
  • Зручне розташування систем управління.
  • Просторе місце оператора.
  • Посилений гідронавісний механізм із безступінчастим регулюванням висоти нижніх тяг.
  • Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
  • Циліндр гідропідсилювача керма закритий захистом.
  • Амортизатори для легкого і зручного піднімання капота (2 шт.).
  • Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.
  • Блокування диференціала заднього моста.
  • Потужна оптика.
  • Широкі педалі з великим ходом.
  • Вбудований датчик засміченості повітряного фільтра.
  • Регулятор нахилу рульового колеса.

 Комплектація: 

  • Кабіна з опаленням і оглядом 360°.
  • Вентилятор в кабіні.
  • Комфортне регульоване сидіння з амортизатором.
  • Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, лампа аварійного тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчик напруги бортової мережі, аварійний заряд акумулятора, вольтметр, лампа контролю засміченості повітряного фільтра та ін).
  • Дзеркала заднього виду.
  • Електрична розетка для причепа.
  • Зчіпний пристрій для причепа.
  • Чотири гідровиходи.
  • Додаткові передні і задні фари.
  • Передні навісні вантажі 4х 20 кг. 
  • Вантаж заднього колеса 2×45 кг.
  • Відкидний люк на стелі кабіни. 
  • Стереорадіоприймач.
Рецензія

Увага: xapaктepиcтики тoвapa, кoмплeкт пocтaвки та зовнішній вигляд мoжуть бути змінені виробником бeз попереднього повідомлення. Будeм вдячні Вaм зa інфopмaцію про нeтoчність в oпиcaнні тoвapа.