Кошик:↓↑ Товарів (0) на суму 0.00 грн.
Найменування Rількість Цiна Зображення Короткий опис товару X
Итоговая сумма:   0.00 грн.
Повернутися в магазин     В корзину     Оформити замовлення

Двигатель ДВЗ-200Б1Х (Код: )

New
Двигатель ДВЗ-200Б1Х
zoom Збільшити зображення
Двигатель ДВЗ-200Б1Х Двигатель ДВЗ-200Б1Х Двигатель ДВЗ-200Б1Х Двигатель ДВЗ-200Б1Х Двигатель ДВЗ-200Б1Х
Виробник: Кентавр
Курс USD: 40.50 грн.

Ціну та наявність уточнюйте за тел.(066) 028 08 78

Ціна: 6075.00 грн.
Кількість: 

Технічні характеристики

Тип двигуна

4-тактний одноциліндровий

Потужність двигуна, к.с.

6,5

Робочий об'єм двигуна, куб. см

196

Діаметр циліндра/хід поршня, мм

68/54

Система охолодження

повітряна примусова

Електричний стартер

-

Витрата палива, гр/кВт*год

380

Місткість паливного бака, л

3,6

Об'єм масла в картері двигуна, л

3,6

Діаметр валу, мм

20,0

Довга валу, мм

50,0

Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм

35,5/5,0

Датчик низького рівня масла в двигуні

+

Габарити упаковки, мм

415х370х375

Маса нетто/брутто, кг

16,0/17,0

 

Опис

Двигун внутрішнього згорання Кентавр ДВЗ-200Б1Х - модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

ДВС Кентавр ДВЗ-200Б1Х призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектру устаткування, техніки, верстатів і транспортних механізмів. Що примітно, кріплення двигуна - універсальне.

Основними достоїнствами двигуна Кентавр ДВЗ-200Б1Х являються надійність і непримхливість в роботі, низькі рівні вібрації і шуму, високі питома потужність і ККД, а також простота в експлуатації і обслуговуванні.

Відмітною особливістю цієї моделі є наявність редуктора, який знижує швидкість обертання вихідного валу до 1800 про/хв. Двигун внутрішнього згорання Кентавр ДВЗ-200Б1Х, потужність якого складає 6,5 к.с., потужністю 6,5 к.с. і робочим об'ємом 196 куб. см, стане незамінний в тих випадках, коли потрібна відмінна тяга на низьких оборотах.

Для запуску бензинового двигуна використовується ручний стартер. Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині валу моделі Кентавр ДВЗ-200Б1Х для передачі моменту, що крутить, на різні допоміжні агрегати, системи і вузли здійснюється за допомогою з'єднання шпони.

Щоб уникнути ушкодження двигуна за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. Таким чином, при низькому рівні масла в картері система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних сторін картера двигуна передбачено дві горловини для заливки масла з пробками-щупами.

Бензиновий двигун Кентавр ДВЗ-200Б1Х має невелика вага і габарити, що дуже важливо при експлуатації, транспортуванні і зберіганні.

Особливості моделі Кентавр ДВЗ-200Б1Х :

  • компактність;
  • мала вага;
  • эргономичность;
  • зручність;
  • універсальність;
  • простота експлуатації і обслуговування;
  • низькі рівні вібрації і шуму;
  • високі питома потужність і ККД;
  • знижуючий редуктор;
  • вал шпони з внутрішнім різьбленням діаметром 20 мм;
  • стабільні обороти в усьому діапазоні навантажень;
  • повітряне охолодження примусового типу;
  • датчик низького рівня масла в картері;
  • дві горловини для заливки масла в картер;
  • повітряний фільтр з масляною ванною.

 

Рецензія

Увага: xapaктepиcтики тoвapa, кoмплeкт пocтaвки та зовнішній вигляд мoжуть бути змінені виробником бeз попереднього повідомлення. Будeм вдячні Вaм зa інфopмaцію про нeтoчність в oпиcaнні тoвapа.