Технічні характеристики
Тип двигуна
|
4-тактний одноциліндровий
|
Потужність двигуна, к.с.
|
6,5
|
Робочий об'єм двигуна, куб. см
|
196
|
Діаметр циліндра/хід поршня, мм
|
68/54
|
Система охолодження
|
повітряна примусова
|
Електричний стартер
|
-
|
Витрата палива, гр/кВт*год
|
380
|
Місткість паливного бака, л
|
3,6
|
Об'єм масла в картері двигуна, л
|
0,6
|
Діаметр валу, мм
|
20,00
|
Довга валу, мм
|
56,5
|
Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм
|
45,5 / 5,0
|
Датчик низького рівня масла в двигуні
|
+
|
Габарити упаковки, мм
|
385х330х360
|
Маса нетто/брутто, кг
|
12,0/14,0
|
Опис
Двигун внутрішнього згорання Кентавр ДВЗ-200Б1 - модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення повітряноохолоджуваний, призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектру устаткування, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними достоїнствами двигуна Кентавр ДВЗ-200Б1 являються висока потужність, економічність, надійність в роботі і непримхливість в процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згорання Кентавр ДВЗ-200Б1 може використовуватися у складі мініелектростанцій, в сільськогосподарській техніці - мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних і зрошувальних системах, у будівельному устаткуванні - віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині валу двигуна Кентавр ДВЗ-200Б1 для передачі моменту, що крутить, на різні допоміжні агрегати, системи і вузли здійснюється за допомогою з'єднання шпони.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун Кентавр ДВЗ-200Б1 можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, у тому числі і водний транспорт - човни, катери і невеликі яхти.
Особливості моделі Кентавр ДВЗ-200Б1 :
- Вал шпони діаметром 20,0 мм.
- Компактність і мала вага.
- Эргономичность, зручність, простота в експлуатації і обслуговуванні.
- Високі питома потужність і ККД.
- Стабільність оборотів в усьому діапазоні навантажень.
- Повітряне охолодження примусового типу.
- Датчик низького рівня масла в картері.
- Дві горловини для заливки масла в картер з пробками-щупами з різних сторін картера, для полегшення доступу.
- Низькі рівні вібрації і шуму при роботі.
- Повітряний фільтр з масляною ванною.